sâmbătă, 20 august 2011

Priveşte, iubite....


Priveste, iubite, afara-I aproape toamna si cerul plange,
Iar noi stam imbratisati si ne sarutam cu foc,
Se joaca piesa noastra, natura-ntreaga se stinge,
Şi noi ne contopim gandurile si trairile la un loc.

Priveşte, iubite, doar noi mai suntem vii acum,
Şi dragostea ce-o purtăm veşnic amândoi,
Nu-i aşa că pare mult mai simplu acest drum,
Când suntem un întreg, fără a mai fi doi?

Priveşte, iubite, cum se joacă mâna ta prin ale mele vene,
Şi-ndreaptă sângele spre inima-mi încalzită de amor,
Cum se prelinge ploaia pe ale mele senine gene,
Iar noi constrium  lumea noastră în care visele nu mor.

Iubitul meu, azi m-am lipit de corpul tău fierbinte,
Şi te-am iubit sub salcâmii înnebuniţi de ploaie,
Eşti vis, zeu, eşti gândul ce predomină  în a mea minte,
Eşti singurul vers pe care l-am înşirat azi pe astă foaie…


^_^ Printre puţinele mele poezii de dragoste vesele ^^.

Nu e cine ştie ce, dar m-a lovit inspiraţia din nou şi am zis să pun pe blog şi poezii scrise mai instant, la impuls. Şi eu care mă gândeam să mă las de blog:-"...

12 comentarii:

  1. Cum sa te lasi de blog ? :o
    scrii foarte frumos :x
    sa nu te lasi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut foarte mult poemul...Mi-a transmis foarte mult:X
    O sa te citesc:X
    Sper sa nu renunti la blog..Acum cand te-am descoperit si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa faceeeeeeeee? Sa te lasi de blog? nu-ti pare rau de el? uite ce frumos e:X

    Si ce poezie:> Se simte o pata de optimism :>
    E asa fainaaaa:X:X:X

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. nai de ce sa te lasi de blog.scrii extraordinar!:O

    RăspundețiȘtergere
  5. superba poezie...
    chiar m-ai surprins :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu te lasi de blog!
    >:D<

    superba poezia, m-a facut sa plang.. :-<
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult:x
    Se simte un strop de optimism:X

    RăspundețiȘtergere