vineri, 17 iunie 2011

In ce hal a ajuns Romania+ poem





S-au dus anii, se duc şi d-acum,
Iar eu, iubite, aceaşi te aştept,
Să te-ntorci din cruntul tău drum,
Şi să mă strângi la piept.

Şi apa din izvoare te cheamă în răstimp,
Codru-ţi cântă trist romanţa surdă,
La uşa inimii noastre bate tomnatic anotimp,
Eu încă te aştept, deşi aşteptarea-i absurdă.

Eu ştiu că ai să vii, cândva în depărtare,
Căci mi-ai şoptit în nopţile târzii d-amor,
Că distanţa dintre sufletele noastre doare,
Şi-n vene se plimbă venin curgător.


Heiiiiiiii:*:* e vacanţă, tare, nu? Eu sincer nu prea îndrăgesc vacanţele lungi, o lună - două mi-ar ajunge. Să vedeţi în ce hal a ajuns România, frate! Veneam acum câteva zile de la şcoală, îmbrăcată normal, de şcoala[blugi+ teneşi+ cămaşă în carouri+ cardigan negru şi of course, ochelarii mei de tocilarăăăăă,care nu îmi folosesc la nimic:)) şi care disparut-au subit..] şi pe o stradă văd o tipa cam de un metru jumate,  genul piţipoancelor de România, alaturi de un tip( care mă rog,nu era de nasul ei:)) ) şi o văd că se opreşte să se uite în oglinda unei maşini. EU mergeam în continuare dar nu m-am putut abţine să nu mă uit la ea, deci, în concluzie, am observat cum drăguta Piţi stătea în faţa oglinzii unei dacii  făcând un bot de toată frumuseţea, cu mâna în şold, fundul în spate şi pieptu-n faţă, deh, poziţie tipică. Nu mi-a venit sa cred!! Nu mi-am putut abţine un zâmbet şi apoi când m-am depărtat am izbucnit într-o criză de râs. Râdeam ironic, ha! În ce hal a ajuns România, cu tot cu viitorul ei. Dacă vom avea aşa generaţii şi-n continuare, nu mai avem şanse de supravieţuire!


By Rebeca C.

15 comentarii:

  1. Mie'mi plac vacantele lungi :o3 ! >:D<
    Si eu am pitipoance in clasa :-j !

    Genial poemu' <333 !

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca o sa ne facem praf cu generatia asta ce vine de dupa ele..stai tu sa-i vezi cand or sa mai creasca ei:)))
    sa vezi atunci:D



    eu deja m-am plictisit de vacanta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh eu inca nu pot spune ca am vacanta :)) Scrii foarte frumos.Tine-o tot asa.Cu drag, Ada >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spui tu despre generatia asta plina de ' coca ' si ' pitzi ' asa spun si batranii Romaniei. Aceasta tara nu ar trebui sa fie reprezentata de acele manifere insa ele ajung mai repede pe sticla decat un... medic bun , sa spunem. Asta-i Romania !? Nu , scumpa mea , asta-i lumea in care traim. Trist , e drept.

    RăspundețiȘtergere
  5. categoric o sa ne ducem de rapa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Generatii? Fiecare generatie isi are erorile ei,insa liberatea aceasta pe care o avem dupa revolutie a fost foarte prost inteleasa mai ales dupa imbrobodirea in care am stat atata timp. Insa pentru ca parintii nu mai au timp si nici ei nu stiu incotro se indreapta societatea asta nu mai au nici un etalon dupa care sa-si ghideze copii. Deci am putea spune ca suntem in mijlocul unui ciclon si vietile noastre depinde doar de forta acestui fenomen numit "libertate"

    RăspundețiȘtergere
  7. și problema n-ar fi că stau ca vacile și se holbează în fiecae vitrină, geam, oglindă pe care o găsesc, emanând prostie cruntă prin fiecare por. problema e că se mai cred și deștepte. și frumoase. și sexi. etc. și când deschid gura nu mai știi pe un' să fugi.

    trist, dar totodată sunt fericită că nu-s ca ele.

    RăspundețiȘtergere
  8. ideam .missbee, si as mai adauga ca nu doar stau si se admira, dar culmea e ca daca vad o fata mai decenta se amuza pe seama ei, apoi ale dracu' de proaste ca eu cand le vad imi vine sa le rup paru' ala lins de vaca! :))


    :D superba poezia! :D

    Te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  9. bai eu ti.am zis ca se duce de rapa tara noastra. rau de tot:-j uiti cand stimatele domnisoare din Dorobantu ne huiduiau si se certau[singure] ca eu cel putin nu le dadeam atentie...? sau cand mai auzi pe strada cate una : "iauteo si paia!" . frate, uite.te la tine mai intai nu comenta de altii:| pe pielea mea, ma plimbam prin parcul MV si o aud pe o pitipoanca dasta de un metru si o cola "haolooo ce paluga" si din curiozitate am intors capul sa o privesc mai bine. ghici ce? spoita la ochi si pe buze, 3 tone de fond de ten, un metru si o gogoasa si creier... PAUZA!:|

    RăspundețiȘtergere
  10. Bucurati-va de vacanta! visati,sperati si iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe mine nu ma uimeste faptul, ca nimeni, nu mai mai face nimic sa ma uimeasca...

    Nu-ti framanta sufletul cu asemenea imagini, nu-si au rostul. Priveste-te in oglinda, priveste-ti cartile de care esti inconjurata si priveste-ti viitorul tau...

    O zi mirobolanta domnisoara

    RăspundețiȘtergere