duminică, 15 mai 2011

Azi...iubite,


Azi nu ma mai simt in stare sa-ti scriu, iubite,
Si-mi transpun cuvintele-n jalnice poeme,
Caci strazile aglomerate cu iubire, azi sunt prafuite,
Iar inima-mi e impanzita de vreme.

Azi, te-am lasat ascuns in cutia cu vise,
Acolo unde te tin ascuns pe vreme de furtuna,
Si-am plecat nestiutoare pe drumuri vesnic inchise,
Te rog sa ma ierti, iubite, deseara nu-ti voi spune “noapte buna!”

Azi, am siguranta ca tu nu vei mai pleca de langa mine,
Caci acolo, in visele mele esti vesnic prizonier,
Si-ti voi trimite ganduri, poeme si vorbe de bine,
Pentru ca tu, iubite, in dragostea mea esti vesnic pionier.

12 comentarii:

  1. ,,
    Azi, te-am lasat ascuns in cutia cu vise,
    Acolo unde te tin ascuns pe vreme de furtuna,
    Si-am plecat nestiutoare pe drumuri vesnic inchise,
    Te rog sa ma ierti, iubite, deseara nu-ti voi spune “noapte buna!”

    Imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cui se mai intampla,dar eu cand citesc aici, in capul meu vin de-a valma rime peste rime si mi le inlocuiesc in randurile tale si le combin cu ale tale..
    e ciudat, dar e placut:)
    frumoasa poezie;x

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de... cat de... cat de superb ! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de frumos compui:X
    asa-mi placE:X

    RăspundețiȘtergere
  5. aww ::X:X
    acum am vazuto si eu :x
    e geniala! :x

    RăspundețiȘtergere
  6. prim poezie despre fericire care o vad pe un blog :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  7. cat iti ador poemele:X:X:X
    ahh doamne...atat de profund scrii...ca parca ma afund intr-o alta lume:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. Ti-am acordat un premiu de "Cel mai bun nou blog" pe blogul meu. Regulile sunt: Sa scrii pe blogul meu cum ai ajuns sa faci ce faci (daca ai o pasiune pe blog) sau daca nu, sa scrii pasiunile tale. Te astept cu un raspuns pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere