marți, 8 martie 2011

(În)Frântă [confesiunile unei visătoare]

                                                                      Poza



Ochii mei sunt prea grei, nu îi mai pot ţine. Pleoapele mele inhibă povestea vieţii mele, linii încâlcite, apoi drepte şi apoi frânte, frânte. Aş putea să scriu o carte despre fiecare clipă din viaţă mea,însă nu... Aleg să îmi notez memoriile în riduri adânci lăsate în inima mea.
 Mă sufocă gândurile mele plângăcioase, se fac frânghii şi mă sugrumă. Fiori îmi străbat corpul, respir greoi şi încep să tremur. Simt un nod în gât, lacrimile sunt gata să îmi inunde chipul, dar că de obicei le trimit înapoi, "sunt tare, sunt tare" gândul meu îngâna aceste cuvinte meschine.
 Îmi vine rău, îmi vine să urlu, să plâng până nu o să mai am lacrimi, să mă agăţ de un ultim gest disperat şi apoi să izbucnesc într-un râs prostesc. Râd că în loc să privesc bucruiile vieţii mă plâng aici, pe un blog plin de gânduri deşarte, plâng în interior sperând.... nimic.
   Şi mulţi îmi spun că viaţa e frumoasă, nu îi contrazic. Dumnezeu mi-a dat viaţă şi o preţuiesc, dar în astfel de momente... huh! duc o luptă crâncenă între mine şi mintea mea. Între trupul şi sufletul meu. Încerc să fac un pas înainte, să înaintez pe drumul speranţei... nu reuşesc. milioane de frânturi din pasaje rostite pe'ndelete răsuna în sufletul meu gol. Gol.
 
   Mă gândesc că mâine o să mă duc din nou la şcoală cu zâmbetul pe buze, cu tristeţea-n ochi şi cu acelaşi război în suflet. Voi afişa aceaşi fericire uneori profundă, alteori prăfuită de gânduri negre.
 
 Sunt înfrântă în propiul război. 

3 comentarii:

  1. cu totii ducem razboaie ale mintii, ale sufletului, unii suntem invingatori, altii pierd, dar nu fara sa fi castigat vreodata..

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori si eu incerc sa ma lupt cu mine, cu tristetea dar de cele mai multe ori ea castiga.
    Stiu ca am o viata foarte frumoasa si nu are sens sa las tristetea in inima mea dar nu cred ca exista o persoana care sa nu fie trist macar o data :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Capul sus si ai incredere! Viata e frumoasa prin lucruri atat de marunte...

    Si ai pierdut o lupta, nu razboiul.

    RăspundețiȘtergere